sobota, 1 września 2012

Maluję-Lubię-Nie znam się!

Przyszedł mi do głowy dziwny pomysł. Wiem, że na pewno nie jest oryginalny ale jak dla mnie ciekawy. Osobiście sama bym była zainteresowana śledzeniem takiego czegoś. Otóż nie zrażona złymi doświadczeniami na polu: ołówek-tablica malarska, postanowiłam zapoczątkować tu na blogu serię: Maluję-Lubię-Nie znam się!
Oczywiście Śliwka-bo tak postanowiłam nazwac tą kobitę z przedostatniego posta, jest swoistym pierwowzorem tego o czym będzie ta seria. Nie jestem wykwalifikowaną artystką. Uwielbiam natomiast rysowac, malowac,dziergac itd. Cała idea zawiera się w tytule serii. Nie znam się na malowaniu, ale bardzo to lubię robic. Będą to iście laickie przemyślenia na polu nowych doświadczeń. Niestety, takie rzeczy jak kredka ołówek, czy cienkopis nie są mi obce bo wpisane w mój zawód. O nich będę pisac także, bo skoro biorę się za takie różne techniki muszę obskoczyc wszystkie.
Na koniec mam nadzieję, że spodoba Wam się moja nowa seria. Piszcie jeśli chcecie, czytajcie jeśli musicie oglądajcie, bo nie macie wyboru :P

1 komentarz:

  1. hmmm....kto tak naprawdę się zna na malowaniu i sztuce....aaa czekaj, chyba ten gostek co malował kwadraty na płótnie :P
    Z tego co zobaczyłam poprzednio, to jestem cała wow!!!! Czekam żeby zobaczyć Twoje "nie umiem" malowanie :D A jak masz chwilkę czasu możesz poszperać u mnie :) Wtedy zobaczysz co znaczy "nie umiem, ale robię, bo lubię" :D Pozdrawiam i życzę miłego tworzenia :D

    OdpowiedzUsuń